söndag 29 januari 2012

Paccos/The Sign

Testade nya utestället igår. Först sittning i restaurangen Paccos. God och fräsch mat för en billig peng,men det var starkt. Hett as hell! Törstig blev man och det var nog tanken bakom det hela. Många Corona fick det bli.
Vidare in på cluben, The Sign. Nice place. Trendigast i Kalmar, absolut. Högt i tak, vitt och fräscht, en bra Dj som öste järnet. Om man då måste gnälla på nåt, för gnäller gör vi ju i Kalmar, så var det att dom kunde inte göra Mojito! Inte goda alls. Men eftersom vi satt i VIP:en så fanns det ju annat att dricka :) Det flödade, om man sä.

En bra kväll. Hann inte diskutera så mycket med bäste Mr.Rekatochklart som jag ville. Men som vanligt så blir det KAOS runt honom. Alla känner ju igen honom från Big Brother och är det inte tjejer som skriker efter honom så är det nån som vill ge honom en smocka. Denna gången var det dock inte jag men visst, det hängde i luften med tanke på att han kallade mig 48-åringen. WTF?!


Du ligger på minus Holms och som straff får du denna:



Moohaaaaa!


Summan av kardemumman, det var en bra kväll! Inte top of the line men ändå nämnvärd!

Och numera är mitt yrke gynekolog och jag liknar Lena Ph! Som sagt, det kan hända mycket när man går ut en kväll i Kalmar ;)

Hepp hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar