onsdag 4 januari 2012

Värdelös

Har en bläää-dag idag. Ni vet en sån där dag när det känns som att allt man gör bara är fel och man känner sig värdelös. Bläää!!!

Emma är iaf mycket piggare och det gör mig glad. Är bara den envisa hostan som håller sig kvar.
Hon har precis lekt av sig lite med lillkusin Mejsen. Dom leker jättebra tillsammans och har väldigt kul ihop.
Tror det blir skönt för Emma att jullovet snart är över och att dagisrutinerna kommer igång igen. Hon saknar dagis och sina kompisar där.

Imorgon ska Emma och pappis på bio.
Jag: Emma, imorgon ska du och pappa på bio. Ska det bli kul?
Emma: Jaa, jag kan knappt tro mina ögon.
Hihihi...lilla sötnöten.

Jag ska uträtta ärenden på stan medan dom myser på bion. Kan vara skönt för dem att få lite pappaEmma- tid och slippa mamma MU en stund. :)
Hela den här helgen kommer bli mysig och trevlig. Trettondagsafton blir det familjemys, fredag ska vi ha gäster, det är vänner från storstaden som är nere i Kalmar och på lördag ska vi hem till fam. Håkansson/Johansson.
Vilken perfekt helg! Det bästa av allt är att mannen är ledig på söndag oxå...

Jag har dåligt samvete...hade ju som mål att skippa det onyttiga i veckorna men nu när vi var och handlade så låg världens största chokladkartong där och skrek: Köp mig, köp mig, köp mig!
Jag har så svårt att säga Nej, så jag gjorde ju såklart det.
Och nu skriker den: Ät upp mig, ät upp mig, ät upp mig!
En tjatig jävel men jag kan ju som sagt var inte säga nej så...det är kört för mig nu. Lyckas inte hålla mig undan det onyttiga denna veckan iaf. Men va fan, det är ju en ny vecka snart. Det går säkert bättre då. Jo tjena...Usch vad värdelös jag är. Totalt karaktärslös!

Men mmmm vad gott det var :)

Puss hej!

Oj, känsliga läsare bör ej läsa. Såg nu att det är lite svordomar i detta inlägget. Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar