lördag 21 januari 2012

Hamilton

Vi var och såg Hamilton igår. Den var bra, bättre än jag trodde den skulle vara och så är det ju aldrig fel att kolla på Persbrandt. :)
Efter bion gick vi till Krögers ett par timmar för god mat och dryck. Jag åt en räkmacka som var otroligt god och så drack jag en alkoholfri öl för jag körde igår.
Mycket trevlig kväll. Så skönt att bara få några timmar själv då man är på "vuxenkalas", som Emma säger. Det behövs. Det behöver inte vara länge eller något speciellt man gör men man behöver en stunds barnfritt ibland.
Emma sov gott när vi kom hem och fast att man bara varit hemifrån några timmar så vill man ändå gå in och pussa på henne.

Idag har vi kört en rejäl slappardag. Känns riktigt skönt att bara ta det lugnt och göra ingenting.
Ikväll ska vi hem till sonens flickvän för samkväm med hennes föräldrar, ja och med ungdomarna oxå såklart. Det ska bli trevligt!

Vet fortfarande inte hur vi ska göra med den där räven som envisas med att "busa" här hemma. Emma är bombsäker, det ÄR räven som gör hyss. Hm...

Nu ska jag fortsätta slappa en stund. Kaffe och skidor på tv. Det funkar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar