söndag 22 januari 2012

Man mår som man förtjänar

Gillar inte det där uttrycket. Vi var hemma hos Tildas familj igår och hade det supertrevligt. Det var gott att äta och dricka och det var verkligen en kanonbra kväll. Ska man behöva lida för att man har haft det bra?
Jag har mått så sjukt dåligt idag. Jag tycker inte att jag förtjänar det. Jag tycker att det är orättvist!

Tur att lillsyrran har sovit här inatt och har hållt ställningarna här hemma idag. Hon hämtade Emma igår och körde hem med henne och sov här. Micke och jag tog nattbussen hem och kröp väl i säng efter 03.

Vilken härlig familj vi var hos igår. Det var verkligen jättekul att träffa dem och det kändes som om vi alltid har känt dem. Inga konstigheter alls. Emma fick en ny favorit,Tildas storasyster Eve.
(Eve, du behöver ju ett jobb, barnflicka hos oss kanske? Hihi)

Usch vad jag blir trött på att läsa allt om Juholt. Har eg inte spec insatt och vet inte riktigt vad som har gått snett. Men jag tycker att media kör med vuxenmobbning. Han har avgått. Räcker det inte nu?

Nu ska jag läsa för min dotter och när hon har somnat ska krya ner under filten och köra ryggläge resten av kvällen. Jag kör en "rehab-dag" och återhämtar mig. :)
Imorgon blir det lunch med bästa Sara.



Näää Ramona, jag har inte glömt dig ;) Ska jag komma på en fika nån förmiddag i veckan? PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar