torsdag 19 januari 2012

PMS eller Kolhydratsbrist?

Nåt fel är det med mig. Jag är trött, har huvudvärk, är lättirriterad och HUNGRIG!
Antingen är det PMS-dax eller så är det bristen på kolhydrater som ställer till det. Nu har jag testat att vara utan i fyra dagar. Det är inte min grej. Min kropp behöver kolhydrater. Men visst, jag har lärt mig att jag inte behöver nåt gott till kaffet och jag kan undvika sötsaker och onyttigt.
Men imorgon ska vi äta fisk och jag tänker inte hoppa över potatismoset om jag så får betalt!

Nu i kväll har jag haft sällskap av bästa ungdomarna. Vi har sett serien Revenge och jag har hjälpt sonen med ett CV. Dax för honom att söka sommarjobb.

Nu ska jag jag lägga mig i sängen och plugga lite. Måste släcka lampan tidigt för jag ska köra ett gympass imorgon bitti. Det ska tydligen vara ett ganska tufft pass. Usch, jag är redan trött och jag kan känna den grymma träningsvärken...igen!
Men det ska bli kul att testa ett nytt pass.

Natti!

Pssst...Behöver man bli orolig över sin dotter när hon på fullaste allvar tror att en räv har förstört saker i hennes rum? Hon säger att den är lila, rosa och gul. Den är randig.
Ska vi låta henne fortsätta tro det? Randig räv...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar