måndag 23 januari 2012

Träningsvärk?

Hur länge kan träningsvärk sitta i? Jag körde ett gymcirkelpass för en vecka sedan och fick grym tärningsvärk efteråt i axlarna. Jag har fortfarande ont i vänster axel. Molnande irriterande värk, typ som tandvärk fast i axeln. Segt! Vågade inte köra ett gymcirkelpass idag bara för det men är uppsatt på indoorwalking ikväll. Det borde ju funka? Testar iaf!

Borde ringa läkaren om knölen i handen som bara bli större men jag orkar inte. Rädd för vad de kan vara och samtidigt så tänker jag: Äh, onödigt att gå dit, är väl ändå ingen fara. Försvinner säkert av sig själv.
Jag dör nog inte om jag väntar nån dag till... :)

Nu ska jag luncha med Sara sen blir det hem och plugga för nu har jag legat på latsidan ett tag. Fy på ma!

Ååååå vad det är härligt med snö...NOT! Ja jag vet, det är snö på vintern men det innebär väl inte att man måste gilla det???
Nää jag vill ha sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar