torsdag 12 januari 2012

Det är jobbigt...

...att se när någon nära har det tufft.
Det är jobbigt när det händer tråkiga saker så nära inpå en själv.
Man vill ju att dom man älskar ska må bra. Ingen ska behöva gå omkring och vara olycklig. Livet är alldeles för kort för att slösas bort.
Jag finns här...

Igår danspass, idag träningsvärk. Hm...jag borde lyssnat på Sara, man ska stretcha.
Jag är helt öm i skinkorna idag. Skaka rumpa kanske är mer effektivt än man tror.
Men...hur stretchar man skinkorna?

Nu ska jag och mannen snart till IKEA. Får se om jag kanske bjuder honom på en billig köttbulletallrik. Det kan han ju vara värd eftersom jag, efter lite tjat, får med honom till dit. Vi MÅSTE ju åka dit och köpa ljus. Det är BARA på IKEA man kan köpa ljus.
Det tråkiga är bara att han har lärt sig varenda liten genväg i varuhuset så har man otur så hinner man inte titta på nånting utan är hux flux vid ljusen direkt. Därför får man vara smart och bjuda på mat för då måste man gå till restaurangen iaf. Och då passar man på att titta på annat på vägen dit och därifrån.


Kvinnans list övergår mannens förstånd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar