lördag 28 januari 2012

Puckelpist

Känns som att det kan bli liiite svårt att få in dom rätta "movesen" på dansgolvet ikväll. Efter ett indoors-pass imorse, som var riktigt tufft, och så pulkaåkning på det så värker det i både ben, ljumskar och rumpa. "Ont det gör ont.."

Blir man fjantigare på äldre dar eller? Jag som alltid har älskat att åka pulka tycker helt plötsligt att det är lite läskigt. Backen kändes enormt stor och alla dessa gupp, puckelpist deluxe. Inte konstigt att det gör ont i rumpan. Och att gå upp o ner för denna backen för att göra samma sak om och om igen, som är både läskigt och gör ont...Hur kan barn tycka att det är så kul?
Jag känner mig gammal och tråkig! ;)

Men det ska vi ändra på ikväll. Först kalas för att fira lillkusin Mejsen som har fyllt tre år, sen kommer tjejerna hit för lite förfest och sen drar vi vidare till det nya placet i stan.
Där ska vi möta upp ett större sällskap för lite trevligheter. Gott att förtära, VIP:en och ett jäkla party helt enkelt. A night to remember, kan inte bli annat med sällskapet som är med ikväll.
Mannen är på egna festligheter först men även han kommer att sluta upp under kvällen.
Emma sover hos mormor och morfar och kommer ha det hur bra som helst. Jag tänker inte ha dåligt samvete.
Ikväll är det min kväll.
Ikväll är det "all in".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar