måndag 16 januari 2012

Twitter

BloggMalla funderar på att börja twittra. Men jag funderar bara än så länge.
Har precis börjat ta mig ur facebook-träsket och är inte alls lika manisk som innan, ska man då ge sig in i nåt annat? Nja...får se!
Men visst, lite nyfiken är jag allt.

I dag har jag kört en kolhydratsfri dag. Vet inte om det är bra eller dåligt. Köttfärsås utan pasta,känns konstigt. Kaffe utan choklad, URTRIST!
Ikväll ska vi äta räkor och limeaioli, men jag får hoppa över vitlöksbrödet. Skit oxå!

Jag ska testa mig själv och se om jag klarar att vara utan kolhydrater några dagar.
Jag gissar på att jag misslyckas kraftigt. I af så länge det ligger chips och choklad i vårt skafferi. Men jag kan bara inte slänga ut det. "De gaur inte"!

I kväll är dom fina ungdomarna hemma. Mys!

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar