måndag 23 januari 2012

Blodsmak i munnen

Nää jag är inte döende, men nästan. Körde ett Indoor-pass för första gången. Jag blev helt slut men kul var det, trots skakiga ben och blodsmak i munnen.
Nu är jag på G. Danspass på onsdag och kondition/styrka på fredag och så står jag som reserv på ett pass på lördag och så danspass på söndag. Lika bra att köra på ordentligt! Vågar dock inte köra styrketräning förrän min axel känns bättre.

Fick skäll av en vän idag. Riktigt arg var hon och skickade hotfulla sms. Jag blev livrädd ;) Fast eg bryr hon sig nog bara om mig. Hon har både sett och känt min knöl i handen och tyckte att jag skulle ringa läkaren genast! Jag lovar...jag ska. Om jag har tid så gör jag det imorgon.
Tack för din omtanke. Kram

Jag har så fina vänner, en av dem bjöd på lunch på Ming idag. Mycket trevligt!
Tack vännen!

Nu är mannen och spelar innebandy, när han kommer hem ska vi ta en kvällsfika och kolla på några avsnitt av The Pacific. Kvällsmys!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar