tisdag 17 januari 2012

Träningsvärk

Jag har så sjukt ont i min kropp. Varenda liten muskel är helt öm. Kan knappt röra mig. Aj!

Andra dagen utan kolhydrater och sötsaker.
Frukost: Två ägg
Lunch: Köttfärsås, avocado och sallad
Middag: Pannbiff, broccoli och morötter
Fika: Fruktsallad
Och snart ska jag ta mig lite kvällsmat, vilket få bli ett ägg.

Hur det går? Jag har aldrig längtat så här mycket efter choklad i hel mitt liv. Och jag är hungrig , trött, har huvudvärk och är allmänt tjurig.
Mannen sa förut att jag aldrig mer fick testa " sånt här skit" ;)
Hm..kolhydratsfritt är inte min grej. Jag vill ha pasta till köttfärsås och potatis till pannbiff, men jag tänker försöka nån dag till. Förhoppningsvis kanske jag kan lära mig att skippa sötsaker i veckorna iaf.
Helt sjukt att jag har hoppat över en choklabit till kaffet i två dagar nu. Stort för att vara mig.

Nu ska jag hänga tvätt, äta kvällsmat och sen blir det sängen. Lika bra att lägga sig tidigt när man ändå inte får smaska på nåt gott!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar