fredag 27 januari 2012

Mr.Rekatochklart

Min fredag:

-Träning imorse, kondition-styrka pass. Å fy sautan vad jobbigt!
-Förmiddagsfika hos Emmas dagiskompis Elin. Väldigt trevligt! Glada lekande barn och fikande, babblande mammor.
-Buss till stan! Ja, jag tog bussen P. Håkansson, men enbart för att det är väldigt bekvämt. Jag är INTE rädd för att köra när det är snö. Så det så! Hehe
-Mc Donald´s. Latté och cheese. ( denna jäkla cheese ) Ingela kom även och gjorde mig och Emma sällskap. Trevligt och väldigt god latté. Mc Donald´s överraskar!
-Butiksmaraton + ett besök på Tokiga Ture.
-Fick ett bonusbarn med oss hem. Vi har fått äran att "låna" bäste lille Oliver idag.
-Våfflor till barnen
-Plock och fix
-Letar som en tok i min garderob efter något att ha på mig imorgon. PANIIIIIK! Har som vanligt inga kläder. Måste hitta nåt att pressa in allt "löst" i. Suck!

Imorgon vankas det galej! Ska få äran att träffa den eminente Mr.Rekatochklart igen. Räknar med KAOS och att det blir en outstanding kväll!

-Nu väntar fredagsmys på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar