onsdag 18 januari 2012

Tigerbalsam is da shit

Jäklar vad det bränner på mina axlar/skuldror och rygg. Insmord med tigerbalsam.
En känsla av ont-skönt. Har sån sjuk träningsvärk att jag knappt kan röra mig. Natten har varit hemsk. Har inte kunnat vända på mig i sängen.
Men med lite massage och tigerbalsam så känns det lite bättre iaf.
Det måste släppa lite till för annars kan jag ju aldrig gå på ett danspass ikväll.

Nu ska jag ta en powerwalk innan lunchen sen har jag lovat Emma filmmys. Vi ska se på Snövit.

Jag jobbar hårt med att motarbeta sötsuget och viljan att öppna skafferiet och ta nåt gott. Det går om man bara vill. Fast...jag vill ju egentligen inte detta. Jag älskar ju allt som är gott och onyttigt! Men jag har gett mig fanken på att försöka och jag är envis som bara den.
"Jag kan skippa nåt gott till kaffet, jag är inte rädd. Jag kan skippa nåt gott till kaffet, jag är inte rädd"

Kämpa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar