måndag 9 januari 2012

Nu är det slut...

...nu har julen åkt ut! In med nytt, ljust och fräscht och så välkomnar vi våren. Som verkar långt borta just nu för det var verkligen svinkallt ute idag.

Inatt vaknade jag med en h-vetes huvudvärk. Hade riktigt jäkla ont, trodde min sista stund var kommen, och det satt i även i morse så det var helt omöjligt att gå upp. Huvudvärkstablett och några timmars sömn och så släppte det. Nu är jag bara trött.
Syrran hälsade på över en kopp kaffe i em och nu har jag suttit och pluggat en stund. Nu snurrar det rubriker, ingress och brödtext i huvudet istället. Har även skrivit en liten krönika. Får se om jag lägger ut den här sen :)
Chefen ringde idag, imorgon måste jag bestämma mig för om jag pluggar vidare eller inte. Beslutsångest!
Jag funderar vidare helt enkelt och så får vi se vad jag känner imorgon...

Vårt "julsaksbefriade" kök



Emma har gjort muffins med glasyr och godisbitar

och här är min hemmagjorda lasagne som jag gjorde igår. Jag är riktigt nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar