torsdag 7 april 2011

USA

Nu ikväll fick jag ett oväntat men roligt, trevligt och givande samtal från en vän i USA.
Kul när "gamla" vänner hör av sig.
Har beställt ett par converse till Emma som blir levererade om några veckor. Snällt! :)

Idag har varit en bra dag. Shopping med lillasyster. Halva priset i hela butiken på Bik Bok i modehuset. Köpte jeans. Kom i storlek 29.??? Jag fattar ingenting. Vet inte hur jag lyckades klämma mig i dom men kul är det iaf :)
Jag provade dom igen nyss och jag kunde fortfarande ha dom trots att jag har tryckt i mig kroppkakor idag. Mamma bjöd och jäklar vad gott det var!

Idag drog Micke till Spanien och jag är golfänka i 5 dagar.
Hm...jag som är så mörkrädd, hur ska jag kunna sova? Får sitta uppe till jag är så trött att jag somnar innan jag hinner lägga mig på kudden. Och så får lampor lysa lite här o var och katten får ligga nere vid fötterna och vakta mig ;)

Micke ringde förut och informerade att han minsann hade shorts o t-shirt på sig och det var sol o klarblå himmel. Fusk!
Här får man ju vara glad om huset står kvar imorgon när man vaknar. Shit vad det blåser!
Men jag är glad för mannens skull. Skönt för honom och få lyxa till det lite.

Imorgon ska Emma o jag ha en mysdag och framåt eftermiddagen åker vi till Nina o barnen och sover över. Mys!

Undra om jag ska trotsa mörkret/rädslan och krypa ner nu?!

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar