söndag 10 april 2011

Dagen efter...

...är aldrig lika kul som dagen innan ;)
Ska försöka masa mig upp nu, fixa mitt bakfulla face och gå hem och hämta min dotter.

Det var riktigt kul igår. Harry´s dröjer det nog dock ett tag innan jag går på igen. Kan dom inte öppna ett place för oss "gamlingar"?
Fattar ingenting , när jag började gå på Harrys tyckte jag många var äldre där, igår tyckte jag alla verkade vara 20??!!
Men det var trevligt ändå såklart. Är man ett gäng blir det ju alltid bra oavsett vart man är. MEN ett bra uteställe för oss "äldre" behövs i Kalmar.
Blir bra nu när sommaren är på intågande, då kan man sitta o mysa på uteserveringarna istället.
Igår vid 01.30 tiden när vi var på väg mot centralen för att ta en taxi hem passerade vi larmtoget/krögers och det var fullsatt på uteserveringen redan nu i mitten av April, härligt! :)

Nähe, dax att sluta ligga här och tycka synd om sig själv. Jag mår ju som jag förtjänar! ;)



Idag blir en slapparsöndag. Hämtmat och ryggläge i soffan. Imorgon kommer mannen hem igen. Helt sjukt vad dessa dagar har gått snabbt.
Ska bli skönt att ha honom här igen. "Man saknar inte kon förrän båset är tomt", eller hur är det man brukar säga? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar