måndag 18 april 2011

Bränd...

...i fejset men jag klagar inte. Gutt med sol!

Idag vaknade jag med huvudvärk deluxe o illamående och efter att ha ätit frukost med Emma så kröp jag ner och sov ett tag till.
Huvudvärkstablett och solens strålar gjorde sen susen.

Har varit en väldigt soft dag. Fick papper från ortopeden idag, äntligen, och på onsdag har jag telefontid med min läkare så jag hoppas jag får veta operationstid då.

Idag när hämtade Emma på dagis så fick jag ont i mammahjärtat. Jag såg henne innan hon såg mig och hon gick alldeles ensam och såg jätteledsen ut. När jag ropade på henne blev hon inte glad som hon brukar bli när jag hämtar utan såg bara ledsen ut och gick sakta emot mig och så fick jag en bamsekram och hon började nästan gråta.
Jag frågade om hon var ledsen, Jaa sa hon då.
Är det nå´t som har hänt?
Jaaa
Men vad har hänt?
Jag vet inte sa hon då.

Kanske var det inte nå´t speciellt som hade hänt men jag fick ont i hjärtat och tänkte, usch, hon ska inte gå till dagis mer.
För hon såg så liten, ensam och ledsen ut när jag såg henne. Det gjorde ont...
MEN Emma har ett bra dagis och jag vet ju att hon har kul där så imorgon känns det nog bättre igen.

Nu kommer snart syrran o hämtar mig och vi ska ut o powerwalka. Emma ska vara hemma hos Patric o Tilda.
Det lönar sig att vara ute o gå varje dag. Det märks inte så mkt på vågen men jag känner det på mina kläder och en del byxor känns nästan för stora. Gutt!
Jag har fått "tightare" rumpa säger min man Hahaha!
Kanske finns hopp om att komma i bikinin i år trots allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar