torsdag 28 april 2011

Di Leva

Min duktiga syster Lina fick jobba som fotograf åt Östran idag. Hon skulle ta kort på Di Leva. Tror han var i Kalmarsalen. Vilken grej! Bra start för henne som tar studenten nu i Juni.
I´m happy for her. ( och tack min älskade man som har ett finger med i spelet ) Väntar med spänning på att få se resultatet. :)

Nu sitter jag utslagen i soffan. Har hunnit med en hel del nu ikväll. Har bl a sorterat en tvätt som inte var en liten hög utan ett stort berg.
Barnen sover. Oliver somnade innan Emma. Hon sov en stund på da´n idag och då är det helt kört att få henne i säng i tid.

Nu ikväll har jag varit en riktigt klantmaja. Har tappat hur många saker som helst. Ett under att inget har gått sönder. Det är handen som inte vill som jag vill men snart ska det bli bättre.
Gutt!



För alltid, finns det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar