tisdag 19 april 2011

Jag är bestulen

Bestulen på både tand och pengar. Var hos tandläkaren idag och drog ut den värkande tanden. Det tog mindre än 30 min men kostade 1640:- Ett rån! MEN, det var värt varenda krona. Jag är fri från smärtan och en trasig tand. Wiihooo! OCH jag vågade gå till tandläkaren. Det är stort! ( klappar mig själv på axeln )

Just nu känns det väldigt konstigt i truten. Blodsmak och ett "hål" som jag förhoppningsvis vänjer mig vid. Lyckades äta förut iaf. Ännu en klapp på min egna axel för det fantastiskt goda potatismoset. Magiskt skulle jag vilja säga. Mos, skinksnitzel, pepparsås och wookade grönsaker. 10 poäng (av 10 möjliga) sa sonen. Man tackar!

Var inne i stan en runda idag på förmiddagen. Köpte present till Sara som fyller år i morgon och fikade med son + flickvän.

Nu ikväll efter middagen har syrran och jag varit ute o powerwalkat, druckit kaffe och pratat lite framtida ideér. :)

Resten av kvällen blir lugn...väldigt lugn. Kanske tillåter mig själv en miniskål med chips som plåster för den utdragna tanden.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar