måndag 4 april 2011

Samma visa...

...varje måndag. En unge i minuten och jag gråter. Idag var jag tvungen att hämta kort från när jag var gravid med Emma och bilderna från förlossningen/BB.
Jag har glömt hur liten lilla hjärtat har varit, och hur STOR jag var heheh.

Kvällen har inte varit så lugn som jag hade tänkt. Har fixat o donat och grejat o hållt på. MEN, min älskade son nattade Emma idag. ( Tack Puff , du är bäst! )
Jag bad Patric passa Emma medan jag tog en powerwalk. När jag kom hem hade han borstat tänderna på henne, läst saga och fått henne att somna. Lyx!
Dom är såå fina ihop och Emma är så stolt över sin brorsa.
Och JAG är väldigt stolt över mina fina barn. Gränslös kärlek!
MÅNDAG = SENTIMENTALA MALLA :)

Dax att sortera lite tvätt innan jag ska tokhoppa in i sängen.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar