onsdag 27 april 2011

Smygreklam...

...för Make Up Store. I löööve Make Up Store. Shit vad jag gillar den butiken! Superbra produkter och trevlig personal. Har varit där på klubbkväll...bjöds på vin o tilltugg, info om sminkning och så bra erbjudande.
Vi har även hunnit med en kort, men ack så trevlig, sittning på Krögers.

Nu sitter jag här och huttrar...brrr brrr...När man sitter på Krögers är det värmelampor överallt så det känns som att man är utomlands och det bränner i fejset, men när man går där ifrån fryser man halvt ihjäl. Fryser så jag skakar.

Idag har varit en soft dag. Jag har varit på URUSELT humör. Inget besked från ortopeden...gaaah!
Imorgon kommer bästa lille Oliver Wisth hit och ska sova över. Mys!
Han har såååå himla mkt att prata om när han är här så det är nästan, men bara nästan, så att man måste ha öronproppar hahaha. Men go och snäll är han och han har en enorm humor och är väldigt rolig. ( Go och snäll som sin mamma Mia och humorn efter sin pappa...eller hur Martin? Hehe )

Nähe...nu ska jag tjattra lite med min man ( som är helt inne i tv:n...Barcelona spelar ) innan det är sängdax!

Puss hej!

Just det...idag har jag bokat tid för nagelförlängning. Första gången jag gör nå´t sånt. Ska bli kul o se om det kan få mig att sluta bita sönder mina naglar.
En nyöppnad butik på Baronen hade specialerbjudande så jag tänkt unna mig det.
Spännande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar