måndag 25 april 2011

Det är vår, på riktigt!

Ja, idag är det värsta högsommarvärmen. Gud vad skönt!

Känner mig alldeles mosig nu efter att ha varit ute i solen hela dagen.
Vi har varit på Modehuset oxå och köpt vårskor till Emma samt hämtat golv till köket på Bauhaus.
Micke och Emma drog till lekplatsen förut och då låg jag och gottade mig i solstolen.

Emma är just nu väldigt trött, lite små gnällig och hängig. Kanske är på väg att bli sjuk?!

Jahopp, då var de en ny vecka igen. I morgon hoppas jag få besked om när operationen ska vara. Nu har jag ingen känsel alls i tumme o pekfinger...det är läskigt!!!

Veckan som kommer blir ganska så lugn. In till stan på onsdag och gå på klubbkväll på Make Up store. Kanske en minisittning på Krögers oxå :)
På torsdag kommer "lille" Oliver Wisth och sover över. Mysigt!

Nästa helg är det valborg. Sautan i gautan vad tiden springer iväg.
Valborg firar vi som vanligt i Förlösa/Borshorva. Det ser jag fram emot :)


Ha en fortsatt härlig eftermiddag/kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar