måndag 25 april 2011

Som jag trodde...

...Emma är sjuk :/
Hon kröp upp i mitt knä när vi satt i soffan och då kände jag att hon var kokhet. Tog tempen som landade på 38.8 och då var det eg inte klart än men hon skrek och låg inte stilla så jag tog ut den. Så hon kanske har över 39. Får ta den sen igen.
Hon fick febernedsättande och sen somnade hon i min famn.

Nu ligger hon i sin säng och gnyr och gnäller i sömnen. Stackars liten.
Springer in titt som tätt och kollar henne.
Mammas lilla hjärta.

Ska vila en stund nu och förbereda mig på en tuff kväll/natt. Men förhoppningsvis kanske hon sover bort febern.
Hon är inte förkyld alls utan bara hög feber. Men det blir hemma från dagis imorgon iaf.

Nu ska jag ta mig nå´t att äta. Det suger i tarmen om man sä :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar