fredag 29 april 2011

Charterfest

Idag fick vi en inbjudan till en fest i Juni där temat är charter. Shit vad kul det ska bli :)
Tema charter...vad ska jag ha på mig? Kunde ju ha kommit iklädd bara i bikini men tyvärr är inte min kropp tillräckligt "trimmad" för det och jag hade nog inte vågat heller för den delen :)

Inbjudan var superhäftig, som en flygbiljett. Incheckning senast 17.40 för 18.00 lyfter "planet". ( börjar festen ) Nice! :) Gissar att det kommer bli en fest utan dess like. Wiiihoooo!

Jag har magont och mår illa. Jag åt alldeles för mkt mat. Vi grillade för några timmar sedan och jag är fortfarande mätt. Inte bara mätt utan sjuuuukt mätt. KomaKaj. Orkar knappt röra mig.
Min mage gillar inte grillat lika mycket som jag gör, tyvärr. Blir alltid bråk mellan oss när jag har ätit det och magen vinner oftast. Det slutar med spring på toan för min del. *suck*

Har varit och fixat naglarna idag. Blev kanon! Jag är väldigt nöjd.
Det har varit en mysig dag. Skälbybesök med pickninck och så grillning nu ikväll. Familjemys!

Kram o gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar