fredag 29 april 2011

Larm

Nu ska vi installera larm i huset så nu har vi en som installerar det här hemma. Känns bra!
Hoppas på att hinna med en runda till Skälby idag med dom andra mammorna o barn ;)
Och så i em är det dax att testa att göra nagelförlägning. Får väl se om jag gillar det. Jag hoppas på att det kan hjälpa mig att sluta bita på naglarna.

Kvällen blir lugn. Jag är trött, känns som att jag har sprungit ett maratonlopp. Oj, på tal om att sringa, jag måste ju träna inför magganloppet...jisses. Men det blir ändå inte springa eftersom att jag är nyopererad då. Hihi...då har jag nå´t att skylla på.

Ser fram emot morgondagen, valborgsmys med goda vänner. Gott att äta , dricka o trevligt sällskap. Känns bra att ha vänner som VILL umgås och att man slipper tjata. ( haha en pik till DIG )

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar