söndag 3 april 2011

Förkylning på ingång

Igår kväll frös jag som en tok, kände mig allmänt dassig och hoppade i säng tidigt. Vaknar med huvudvärk & täppt i näsan. Var upp vid 4 imorse o tog panodil och började morgonen med en dos till.
Känner mig lite bättre nu men är allmänt seg :/
Vi tog en lång sittning vid frukosten idag och bara softade. Och nu har vi varit ute o fixat i trädgården. Räfsat bort löv o grejat lite på framsidan.
Pappa MU är fortfarande ute o "jobbar" och jag ska fixa lunch.

Blir så ledsen över att allt inte är som "vanligt". Jag kan ju inte ens räfsa utan att få ont i handen. Suck!
Ska försöka softa resten av söndagen för det är en fullspikad vecka som kommer med saker som ska fixas inför köksrenovering, födelsedagskalas, sova över hos Nina o fixa med bröllopsinbjudan och så tjejfest.
Nästa söndag kommer jag ligga utslagen! Ja inte pga tjefesten såklart utan mer pga av en hektisk vecka :)
Jag blir golfänka på torsdag för mannen drar till Spanien i 5 dagar. Känns både kul o trist.
Kul för Mickes skull att få komma iväg lite, kul att jag har lite rolig aktiviteter inbokat men trist att sova själv och så kommer vi sakna pappa MU.

Ha nu en underbar söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar