torsdag 14 april 2011

Kom si Kom si Kom si

Hahaha...så sa Emma igår när hon kastade boll här hemma. När bollen rullade iväg för henne gick hon efter och sa:
-Kom si, kom si, kom si.

Då tänkte jag, vem faan säger så?
Men nu när jag satt vid datorn och tittade ut och såg att solen höll på att komma fram så tänkte jag, Ja kom fram nu, kom si , kom si , kom si.
Men andra ord så har väl säkert jag sagt så nå´n gång!
Det lät iaf vansinnigt roligt när Emma sa det :)

Jag tog en powerwalk efter att jag hade lämnat Emma på dagis. Gick till Magneten och handlade, träffade Sara som var nyklippt och sååå snygg i håret. *Avis* Vill oxå klippa mig o göra slingor.
Men vart ska man boka tid? Vilken salong är bra? Finns ju en del att välja på här i stan om man sä.
Helt sjukt, jag klippte mig för lite mer än en månad sedan men ändå är håret FÖR långt igen.

Nu har jag softat med kaffe en en stund vid datorn. Dax att göra nå´t åt kaoset här hemma.
Sen hoppas jag på att solen tittar fram så jag kan ta en kaffe ute.
Skulle behöva ta en liten powernap oxå. Är T R Ö T T!

Har sovit dåligt inatt. Struntade i att ta på handledsskyddet för det är så obekvämt att sova med, vaknade o hade domningar. Tog på skyddet, vaknade för att det satt för hårt och det var obekvämt, tog av skyddet, vaknade av domningar. Tja...så har min natt varit. Inte konstigt att jag känner mig trött.
Nu testar jag ett nytt handledsskydd som funkar bra iaf när jag sitter vid datorn och när jag gör enklare saker här hemma. Skönt!

I em/kväll blir det över till Öland och fira svärmor.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar