måndag 11 april 2011

SnubbelEmma

Ja vår lilla Emma är en liten snubbeltjej. Hon går inåt med ena foten , det märks inte så mkt inomhus men när hon har skor på så syns det tydligare och hon snubblar/trillar ofta. Frågade på dagis och dom hade märkt även där att Emma snubblade när dom var ute o gick.
Jag ringde BVC idag och kollade och tydligen är det inget ovanligt att man går inåt med foten och man brukar avakta till 3års åldern innan man gör något åt det.
Emmas sköterska var inte där idag så jag skulle återkomma om en vecka för vi skulle kolla på foten iaf.
Finns tydligen några inlägg man kan få till skon så ska det bli bättre.

Oj vilken lugn dag jag hade igår. Softish!
Igår kväll käkade jag, Patric o Tilda hämtmat och sen slappade vi i soffan. Dom passade Emma en stund när jag var ute o gick. När jag nästan var hemma ringde Patric:
-Mamma, vart är du? Emma har bajsat. Snälla, kom hem!Hahaha! Han hade tur för jag var nästan hemma.

När jag hade lämnat Emma på dagis idag så tog jag en powerwalk innan frukost och nu sitter jag här o njuter av lugnet.
Kaffe, radio och datan!

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar