lördag 2 april 2011

Familjemys

Idag har vi haft en mysig dag med fika och korvgrillning ute hos våra vänner i Borshorva.









Nu i em har vi fixat o grejat här hemma. Har städat en garderob och rensat bort det mesta av alla vinterkläder.

Efter några timmar ute så känner man nu att man är lite trött och mosig.

Jag har ont i min handled efter att ha försökt ge mig på att bära onödigt tunga grejer i källaren. Så nu får jag dras med en svullen hand ikväll men det gör inte så mkt. Det blir en soft hemmakväll med fortsatt familjemys.

Karibisk kycklinggryta på menyn. Smarrigt!


Ska ta en powernap nu sen ska jag ge mig ut på en liten promenix. Ska plocka lite videkissar.

Jag har tagit en lång powerwalk idag och känner faktiskt för en till. Dock inte lika lång. Men en "snabbis" innan maten är ju inte fel...hehehe...


Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar