fredag 1 april 2011

Knasfia

Vill börja detta inlägget med att skicka en stor kram till bästa lilla Oliver Wisth som fyller 7 år idag. Hurra hurra hurra!

Vår dotter kan vara riktigt knasig ibland. Inatt vaknade jag av att hon grejade i rummet. Jag gick upp och där står hon och håller på att plocka ihop lite saker bla en bok, 2 innebandybollar gosedjur mm. Jag försökte prata med henne men fick inget riktigt svar. Hon måste gått i sömnen. Men hon var iaf tillräckligt "vaken" för att inte vilja lägga sig i sin säng igen.
Så jag tog med henne in till oss så inatt har jag sovit tillsammans med man, barn, innebandybollar, böcker o gosdjur.
Trångt? Svar Ja!
Igår kväll hade jag och sara en trevlig "babbel" kväll med gott att äta o dricka. Mysigt med lite lyx i vardagen.
Nu ska Emma o jag klä på oss sen blir det en tur med buss till gammelfarmor/farfar Maj o Rolf. Vi ska hämta upp mamma först, hon ska oxå med.

Ha en bra fredag!
Psst! Akta så att du inte blir lurad... "April april din dumma sill"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar