tisdag 5 april 2011

Grattis

Idag blir min man ett år närmare 40 ;) Grattis älskling!
Emma och jag sjöng för honom i morse o gav honom paket. Kläder, en box med The Pacific och biljetter till Europe/Takida i Kalmarsundsparken i sommar.
Han fick 2 biljetter. Hoppas han fattar att det är jag som ska gå med hehehe Snopet om han skulle fråga nå´n annan ;)

Jag försöker städa o fixa här hemma inför kvällen men idag går det långsamt. Min hand vill inte riktigt som jag vill :/
Har försökt ha handledsskyddet på men när handen domnar känns det så läskigt.
Det får ta den tid det tar med städningen och förberedelserna för kvällen. Gästerna kommer vid 17 så jag har lite tid på mig.

Nu tar jag en kaffepaus och vilar lite innan det är dax att hämta trollungen på dagis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar