onsdag 13 april 2011

Dé é mycké nu

Kalas hit, kalas dit, köksrenovering, operation, resa...Ja det är mycké nu. From NU och 2 månader framåt känns det lite körigt.

Imorgon fyller svärmor år- Kalas
I helgen börjar vi riva köket och det tar väl några veckor att få allt klart
Nästa helg är det påsk
Valborg helgen därpå
I maj är det en hel del födelsedagar:
-Mormor
-Mamma
-Maj o Rolf
-Patric

Micke ska till Tyskland i Maj.Samt golfspelande i Malmö.
Jag ska hjälpa Lina att fixa håret inför hennes bal.
Drottning Margareta loppet är oxå i Maj, som jag nog dessvärre inte kan springa...men det funkar ju att gå. Det är genomförandet som är det viktiga :)

Turkietresa
Student
Kalas i Sthlm

Och nå´nstans mitt i allt detta så ska jag opereras oxå ??!!Som sagt, dé é mycké nu ;)


Nu har mamma varit här på våfflor o kaffe och nu är frågan, ska vi gå ut en stund eller ska vi inte? I-landsproblem.
Jag tycker det verkar kallt. Hua!
Misstänker att det blir soffan, filten och se en film med Emma. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar