torsdag 21 april 2011

Påskhelg

Ja nu har påskhelgen börjat. Många ägg lär det bli :)
Just nu tar jag ett glas vitt och väntar på att få "trycka" i mig dom goda räkmackorna vi ska äta.

Idag har det varit fullt ös. Stan med Pillan, fika o shopping. Bra shopping på H&M. Halva Rea priset. Fynd!
Hem och hämta Emma på dagis. Vi gick till mams o paps och Emma fick "påska" ( gå påskkärring )
Vidare till Maxi för att inhandla påskhelgens mat. Jäklar vad folk det var!
När vi kom hem så kom pappa o hjälpte Micke att riva lite i köket.
Nu har jag tagit ett bad och resten av kvällen blir lugn.

Imorgon ska jag o mannen gå på bio. Det ser jag fram emot. Mys!
Hoppas ni alla får en bra och "äggig" påskhelg ;)

Påskpuss från mig till dig




Dagispyssel


Hela familjens målade påskägg. Även svärmor har målat ett ;)



Emmas fina påskkort



Påskägget som Emma fick imorse






Dax att gå och "påska"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar