fredag 15 april 2011

Funderar...

...och funderar.
Har en nära vän som jag inte längre känner igen...Känns som vi är på väg åt olika håll.
Ska jag ta upp det med min vän eller ska jag bara låta det vara?
Funderar...

Hur el hur så var kakan delicious mmmmm....Satt som en smäck med kaffe i solen.
Försökte greja lite i trädgården. Planterade 3 blommor sen svullnade handen. Kul?! Not!

Nu fixar jag lunch. En enkel korvlåda blir det på menyn idag.
Sen ska Emma o jag ut och plocka lite björkris. Påsk nästa helg ju. Här går det undan!
För mig är påsken inget speciellt. Men lite ris med fjädrar i får man väl ha och måla ett o annat ägg. Men det är mest för Emmas skull.

Nähe...MAT...det kurrar.

Puss hej!

1 kommentar:

  1. sv: OMG ska jag? ;O 450kr kostar den.
    ååh jag vill med ha korvlåda!! :(

    SvaraRadera