onsdag 20 april 2011

Mulet

I 2 dagar har det varit sol när jag vaknar och då har jag känt mig pigg o glad ( trots tandvärk o sömnlösa nätter ). Idag är det mulet o jag känner mig trött, irriterad och på allmänt dåligt humör. Det värker i tanden ( eller rättare sagt "hålet". Finns ju ingen tand ??!!) och i handen.

Om ca 1 timme ska min läkare ringa från ortopeden och informera lite om framtiden, operation osv.
Hoppas han ringer precis på utsatt tid så jag slipper sitta o vänta.

Idag fyller min vän Sara år. Hipp hipp Hurra. ( paket levereras under dagen Sara )
Vi ska en runda till Bauhaus idag och köpa färg till taket i köket och så ska vi till Tokiga Ture o köpa godis inför påskhelgen.

I eftermiddag tänkte jag måla ägg med Emma. Ska bli kul!

Helt sjukt att det redan är påsk. Alltså lär det bara säga sviiissssch så är det midsommar.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar