tisdag 12 april 2011

Plåster på tuttarna

Emma är fortfarande besatt av mina tuttar. Ibland när hon försöker ta ner handen innan för min tröja så säger jag:
-Näe Emma om inte du låter bli mammas tuttar så måste jag gå till doktorn och så får han sätta plåster på tuttarna.

Idag på morgonen så låg vi och pratade i sängen och vi sa att Micke skulle till jobbet och Emma till dagis. Då sa Emma:
-Mamma ska du jobba?
-Näe , mamma ska till doktorn idag.
-Ok, ska du sätta plåster på tuttarna?

Hahaha gissa om vi skrattade gott. Hon har så roliga kommentarer ibland den där lilla trollungen :)

Nu ska jag göra mig iordning.Idag ser jag riktigt härjad ut hehe. Somnade med håret blött igår så det står åt alla håll. Och så har jag sovit dåligt, mannen har snarkat och handen har "somnat". Psykbrytet var nära hahaha.

Ska in till stan o fika med lillsyrran innan jag ska till sjukhuset/ arbetsterapeuten.

Idag håller jag tummarna för Patrics kompis M som är i Göteborg och sjunger för Idoljuryn. Dom gick vidare från "testsjunget" till att sjunga för juryn.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar