onsdag 30 september 2009

Motorväg

Har övningskört idag och fick en enorm kick av att köra motorväg. Fy fanken vad kul det var ;) Gutt att få gasa lite hehe.

Har varit på babysim idag, dock inte så lämpligt med tanke på hur förkyld jag är. Men Emma fullkomligt ÄLSKAR att bada så jag tvingade mig dit.
Idag var hon helt galen i vattnet, jag kunde knappt hålla i henne.

Usch fy vad kallt det är ute nu. Brr Brr. Idag tar jag nästan tbax det jag sagt om att jag älskar hösten. Hua! Jag fryser så det gör ont i kroppen.

Nu ska Emma o jag ut o gå en runda. Fram med åkpåsen till Emma och vantar till mig.
Sen ikväll blir det slapp, slappeleslappa ;)

Usch, känner mig som en värdelös bloggare. Kan inte komma på nå´t att skriva. Blir bara ointressant dravel, känns det som....blääääääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar