söndag 13 september 2009

Aj aj aj...

...det bultar o det bankar...I mitt huvud!
Har en sprängande huvudvärk. Känns nästan som om jag hade en partykväll igår. Tycker jag har haft mycket ont i huvudet sista dagarna?!
Ska bli skönt med lite semester snart och få släppa alla måsten som är här hemma.

Kvällen igår var lugn o skön. Lite familjetrivsel framför tvn med tacos.
Men hallå? Hur dåligt är inte det nya programmet kändis djungeln?
Jag fattar ingenting. Vart är spänningen? Ska det inte hända mer? Och är dom verkligen i djungeln? Ser ut som en uppbyggd studio.
Synd för David och Tilde som är så bra att behöva vara med i ett så´nt skitprogram.
Undra om det kommer bli bättre eller sämre? Ska man orka se skiten ikväll med?

Vad händer idag hos fam. Svensson, Unger o Wisth? Jaa, Patric lär väl sova bort hela dagen. ( Hade jag oxå velat idag...har så himla ont i huvudet och så är det grått o trist ute)
Jag ska baka en paj och så ska vi gå bort till MUs mormor och fika lite.
Ikväll ska MU jobba och jag o barnen har en myskväll. Jag ska sortera o vika 2 enorma högar tvätt. Åååå va kul. Jag längtar verkligen.
Får göra det framför tvn så går det lättare. Är ju en av mina favortserie idag, One Tree Hill.

Tv, tända ljus, gos under filten, och alldeles för mkt gott att äta på kvällarna = HÖST!
Men ååå så mysigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar