tisdag 15 september 2009

Härlig dag

Idag har verkligen varit en lugn o skön dag. Varit ute o gått en långpromenad med Cissi o lille Vide. Vi gick o gick o gick men när man pratar o har trevligt så tänker man inte på hur långt man eg går. Bra! Det borde man göra varje dag!

Har hunnit med en hel del här hemma oxå, bytt rent i sängarna, hängt upp nya gardiner i köket, tvättat en maskin tvätt, lekt med Emma, skördat på min FarmVille farm ;) , varit o handla och
snart ska jag laga mat. Blir Flygande Jakob idag, gott, men sen efter maten...då förtjänar jag vila!

Tror jag ska lägga mig i soffan och sen bara ligga där och hoppas på att bli uppassad resten av kvällen.

Vilken härlig dag, lalalalalalalala.... ;)

Just d...kom på att jag har massa tvätt att sortera oxå. Hm...Faan oxå, på ren svenska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar