torsdag 10 september 2009

Rastlös

Har varit på körskolan, kom hem och käkade lunch, svärmor var här och fikade. Hon hade med sig 2 pkt blöjor till Emma. Tack, tack ;)
Är trött och har lite små ont i huvudet idag. Har nog fått sova FÖR MYCKET dom sista nätterna. Haha , aldrig är man nöjd! Jo da, jag är mer än nöjd med att vi får sova nu! Jag är livrädd att det ska komma ett bakslag. Det går nästan för lätt det här!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen. Sambon sågar ner äppelträd, Emma leker och jag sitter här och ugglar.

Jag är rastlös!

Städa? Bläää
Rensa garderob? Näää
Sortera och vika tvätt? Icke!
Greja i trädgården? Ingen lust!
Plugga till körkortet? Ingen ork!
Baka? Har ändå ingen att fika med!

Nå´n som kan komma på nå´t KUL o göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar