lördag 19 september 2009

Atjhooo

Hostar, snörvlar och kraxar som en kråka. Öm i kroppen, ont i huvudet o nacken näää fy fanken vad jag känner mig seg idag.
Idag blir en mysklädersdag som spenderas i ryggläge under ett gosigt täcke. Vila, vila, vila. Jag vill så gärna hänga med och relaxa med f-grupps tjejerna iem. Men just nu ser det inte så ljust ut. Men lite vila, panodil och nässpray kanske kan göra susen ...hoppas! Jag ska bara vara med på relaxen, dom andra ska gå ut sen, fast jag ska inte gå med vidare. Jag har ju redan bokat in mig på en utekväll nästa helg inklusive barnvakt å allt ;) Då ska både MU o jag ut o roa oss.

Ikväll sen kommer min syrra Lina hit, har lovat o bjuda henne på Ben&Jerrys och så ska vi se filmen Twilight. Om hon vågar komma hit nu när jag e så förkyld. Fast just det...det är nog hon som smittat mig, hon är ju förkyld hon oxå. Så vi kan ju snörvla ihop.

Nu har min sambo gjort mig en väldigt god latté som ska avnjutas ;) lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar