måndag 28 september 2009

Endast tomten är vaken

Finns det inte nå´n vers, dikt eller sång som går så om att endast tomten är vaken?
Just idag tror jag inte ens att tomten är vaken, tror bara det är Emma o jag.
05.20 gav jag upp efter misslyckade försök av att få Emma att somna om. Nu sitter vi här i skummet med tända ljus och myser i köket. Jag väntar på att tidningen ska komma.
Ehm... hur tidigt man är uppe om inte ens tidningen har kommit. *suck*

Känns så segt att min förkylning inte vill gå över. Blir bara mer o mer täppt känns det som.
Hade verkligen velat och framförallt behövt få sova lite ... men men, det får man väl göra när man bli gammal.
Man är väl inte sjuk förrän man är döende??? Inte i den här familjen. Inte vi med snippor iaf!!!!

Nähe, nu ska jag vi smyga ut o se om tidningen har kommit än och om tomten har vaknat ;)




Avskyr verkligen egoism!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar