söndag 27 september 2009

Bakis?

Nej, faktiskt inte. Jag tog det ganska så lugnt igår eftersom jag inte var riktigt på topp pga av förkylningen. Men det var väldigt trevligt igår. Var enormt mkt folk ute. Kul!
Visst har jag varit trött idag och är fortfarande ganska så relaxed , orkar liksom inte göra så speciellt mkt. Syrran och 2 av hennes barn var här och fikade en stund. Jag o Emma var ute o gick en runda, jag har lagat middag och sen cyklade vi till Sara o Theo på en fika och nu är det bara soft framför tvn som gäller. ( oj...jag har visst gjort en hel del idag trots allt...)
Skönt att slippa vara bakis idag. Finns andra som står för den biten här hemma idag hahaha ...men man mår ju som man förtjänar, eller? ;)

Emma är inte på superbra humör. Lite små hängig och pipig. Jag är rädd att det börjar komma biverkningar efter resevaccin sprutan. Det kunde ju ta en vecka innan biverkningarna visade sig. Men jag hoppas det bara är så att hon har en "gnäll" dag, som vem som helst kan ha ibland.
Hon hade iaf varit jätte snäll igår och natten hade gått bra. Tack Lina för att du ställde upp. Love ya!

Nu ska jag göra en lista på saker jag ska handla i Ullared. Vi drar på Tisdag. Ska bli så kul! ;)



*Idag går våra tankar till Sixten som skulle ha fyllt år. Vi saknar dig...*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar