måndag 14 september 2009

Dagarna kommer...

...dagarna går, men min huvudvärk består. Haha enormt nöjd med mitt rim ;)
Men varför har jag ont i huvudet varje dag? Vaffö vaffö då da?

Nu har Emma lärt sig att dra ut lådor i köket och tycker det är såååå kul att riva ut o kasta saker på golvet. *suck*
Men det är härligt att se hur lycklig hon blir varje gång hon får ut en låda.

Usch, jag skäms...jag har börjat spela FarmVille på facebook och det värsta av allt...jag tycker det är kul!
( ikväll runt 22 ska jag skörda...det får jag verkligen inte glömma...)

Vad händer idag? Jo förutom att jag ska plocka upp efter min mini huligan så ska vi gå på babyrytmik. Kul för Emma att träffa sina kompisar och skönt för mig att få träffa lattémammorna och snacka lite "skit".

Resten av dagen innebär städa, laga middag, träna, tv och sen har även denna dagen passerat.
Som sagt, dagarna kommer , dagarna går , och snart....snart så är vi i Thailand. Yiiihaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar