tisdag 22 september 2009

Funderar

Kom på nu att det snart är dax att ändra klockan igen. Men, samma fråga som varje år...när är det? Och hur är det? Är det ställa tbax tiden eller flytta fram man ska göra? Varje år är det likada´nt. Jag vet aldrig. Varför ska det vara så svårt att lära sig?

Sitter nu och laddar för att gå bort till Bvc. Emma ska ta en spruta inför Thailandsresan. Åååå, det gör ont i mitt mammahjärta. Jag vet att hon kommer bli så ledsen. Känns jobbigt att gå dit men men, det är för hennes skull så det är bara att bita ihop. Hon är iaf än så länge lyckligt ovetande och plöjer runt i köket i sin gåstol.

Igår hade vi fullspeckat schema. Vi cyklade till öppna förskolan, Bullen, med Sara o Theo o mötte upp dom andra mammorna med barn där. Det var så himla mysigt och det är så härligt att se hur våra barn leker ihop.
Sen bar det av till Öland till svärmor på en god fika. Efter det blev det storhandling på Maxi och sen hem för att göra käk och bänka sig framför tvn.
Låg se´n och läste i 2 timmar. Är inne i lässtimmet igen. Går i vågor det där. Antingen läser jag inte alls, eller så läser jag maniskt! Inget mellanting här inte!

Nu ska jag iväg! Skriver mer sen....tänkte berätta om vårt "spöke" vi har i källaren :)

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. skulle bara säga att när det är vinter tid ställer man tillbaka ute möblerna och sommartid ställer man fram ute möblerna.. alltså vinter bak sommar fram..

    SvaraRadera