torsdag 24 september 2009

Stolt...

...över min son som lagat käk till mig idag. Kycklingburgare och couscous.
Skönt att slippa tänka på att laga mat när man inte är pigg. Har vilat o sovit en hel del idag men ändå är jag trött.
Vi har beställt ny kul o frys nu. Kommer hem imorg. Skönt. Då slipper vi leva som "taikons".
Riktigt jobbigt att inte ha nå´n kyl. Man har ju inga kylvaror man kan använda.
Men imorgon blir det ordning igen. Då måste vi handla så vi slipper leva med en tom kyl!

Nu ska jag natta lilltjejen sen ska jag o Patric en mamma-son kväll framför tvn ;)

Hoppas på att vakna upp piggare imorgon så jag kan åka in en runda till sta´n. Lite egen tid vore inte fel!

På tal om spöket i vår källare så belive it or not men jag och sonen är säkra på att någon hemsöker oss. Läskigt!
Orkar inte dra hela historien nu men snart...

Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. vilken snäll son du har=) du måset ju berätta om spöket nu bli jag nyfiken kram

    SvaraRadera