onsdag 9 september 2009

Bättre & bättre...

...dag för dag.
Idag behövde vi bara gå in 1 gång till Emma när hon skulle sova. Det går bättre o bättre. Hoppas att det blir en lika bra natt i natt! Hon var nog ganska trött idag lillskruttan. Hon brukar bli det efter babysimmet!

Sitter själv rätt trött o seg i soffan och slänger ett öga på fotbollen. Har varit och tränat och blev verkligen helt slut!
Ska försöka ta tag i körkortsböckerna och plugga lite oxå. Imorgon bitti är det körskole dax igen!

Känner mig lite ledsen idag...vet inte vad det är. Känner mig bara ledsen. Ibland när jag tittar på Emma kan jag bli ledsen över att hennes farfar inte fick träffa henne. Han skulle tyckt så himla mkt om henne , varit en stolt farfar och velat träffa henne ofta.

När jag en dag får barnbarn kommer jag vilja träffa dom mycket, skämma bort dom lite & ta med dom ut på roliga saker ;)

Fotbollen slut. Vinst till Sverige! Gutt!

Duschdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar