onsdag 2 september 2009

Huvudvärk

Aj! Har haft lite molnande huvudvärk i flera dagar men nu känns det som att jag har betong skalle. Vågar knappt röra huvudet. Bultar och gör ont som f**n.
Kan bero på sömnen. Har sovit MAX 3tim inatt, och då är inte det sammanhängande 3 tim. Suck...
Precis när jag skulle krypa ner igår vaknade Emma , sen var det kört. Hon vaknade ganska många ggr under 2 tim så till slut gav jag upp och tog in henne till vår säng. Och då hade jag svårt att sova. Hon bökar så mkt, letar efter mitt bröst hela tiden och vill snutta, och så blir det varmt och trångt.
Men när jag väl sov hårt vaknade jag av värsta smällen...hm...åskväder. Låg och lyssnade på eländet till 05.00 imorse. Var uppe och tittade ut och det var rejäla blixtrar...scary!
Se´n vaknade lillfian, igen, såklart!
Jag somnade väl om en 30 min eller nå´t innan det var dax att gå upp. Har körlektion nu morgonen så det var bara att pallra sig upp. Hade dock kunnat betala för att få ligga kvar!
Ååååå vad jag vill sova!
Kan man bi sjuk av förlite sömn?
Jag känner mig sjuk...

Men nu måste jag rycka upp mig. Ska ut och köra i rondeller idag.
Eller just det, cirkulationsplats heter det ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar