söndag 6 september 2009

Ironisk

Nää men tro iTeckenstorleknte att Emma skulle få för sig att sova ordentligt två nätter i rad. Nää det skulle ju vara för mkt begärt :(
Men det är skönt att vara inne i sina vanliga rutiner igen. Sitta trött & sliten på morgonen med ett bultande huvud, svullna ögon, ömma käkar och en sur min. That´s my new me. And I löööv it! Var ju onödigt pigg igår. *ironisk*
Känner just nu att jag skulle behöva bara några timmar away från min dotter. Nå´n som känner sig manad att låna henne?
Fast vi ska på kalas hos PJ först. Tror hon har gjort smörgåstårta. Gott? Nää fy...Det är ju inte bara gott, det är fantastiskt gott!

Kvällen igår var iaf jätte trevlig precis som jag tippade. Och Sverige vann. Visste man väl!
Men pjuuuh! Det var minst sagt i sista sekunden!

"Zlatan, jag sa Zlatan. I love you Ich liebe dich, Zlatan Ibrahimovich"

Kommentarerna INNAN Zlatan gjorde mål: Zlatan gör aldrig nå´t sensationellt i landslaget.
Kommentarerna EFTER målet: JAAAA Fan vad bra! Det är BARA Zlatan som kan göra en så´n grej!

???!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar