onsdag 16 september 2009

Skörda skörda

Mitt liv består just nu av att plantera, skörda, mjölka...haha...men det är kul!
Känner att jag har det lite stressigt just nu, hinner inte riktigt med min farm. Undra om mamma vill vara barnvakt åt Emma sen så jag kan "jobba" lite mer? (Haha...Lugn lugn MU, jag skämtade! )
Jag vet att det låter sjukt men det är kul med farmeriet. Jag och sonen snackar skörd på kvällarna och så skickar vi djur till varandra haha MU bara skakar på huvudet. Jag förstår honom, det gjorde jag för bara några dagar sedan oxå åt alla som spelade farmen. Men nu är man fast i skiten!

Ännu en härlig natt med sömn! Gud vad livet blir så mkt enklare när man har fått sova och är utvilad. Ingen spänd käke här längre ;) Men dock en påtaglig huvudvärk varje dag?! För mycket tid vid datorn?
Ska ha en dator fri dag snart tror jag! ( men hur går det då med farmen? )

Idag är det babysim på schemat. Ska jag vara ärlig så är jag inte supersugen på det men Emma älskar att bada och allt för min dotter ;) Det är ju för hennes skull jag går!
Sen blir det nog en promenix i det fina vädret följt av träning.
Och sen har vi Idol på tv ikväll igen. Gutt! Tycker det är riktigt kul detta året. Juryn är grym. Framför allt A. Bagge. Lööööv him! ;)

Nähe...dax o fixa sig innan Emmis vaknar!

Kärlek till folket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar